Sorodne objave

 

V Reki na Hrvaškem v teh dneh poteka mednarodno usklajen cestni nadzor tovornih vozil in avtobusov, ki ga usmerja Evropski organ za delo (ang. European Labour Authority – ELA ) in pri katerem ob hrvaških in italijanskih varnostnih organih sodelujejo tudi slovenski policisti in predstavniki Inšpektorata RS za infrastrukturo.

20231003 154037

Neustrezno in nepravilno pritrjen delovni stroj na priklopnem vozilu

Hrvaškemu nadzoru se je včeraj pridružila tudi slovenska policija in na območju Policijske uprave Koper izvedla poostren nadzor, pri katerem so sodelovali: policijske patrulje koprske, goriške in ljubljanske prometne policije, policista koprske policijske postaje za izravnalne ukrepe in patrulji Specializirane enote za nadzor prometa.

Dodatno smo del nadzora včeraj izvedli na območju policijskih uprav Ljubljana in Novo mesto, na relaciji Ljubljana–Ivančna Gorica–Žužemberk–Dolenjske Toplice–Ljubljana, pri čemer smo bili prav tako osredotočeni zlasti na kršitve tovornih vozil in avtobusov.

Vidnejše kršitve, ki smo jih v okviru nadzora na območju PU Koper odkrili slovenski policisti

Na primorski avtocesti so policisti sinoči, okoli 23. ure, pri počivališču Risnik v smeri Kopra, zaustavili voznika osebnega avtomobila znamke Audi, z nameščenimi preizkusnimi tablicami, ki je vozil s hitrostjo 251 km/h ob omejitvi 130 km/h. Prejel je plačilni nalog v znesku 1.200 evrov in 9 kazenskih točk. Nekaj pred polnočjo pa sta policista zaustavila voznika osebnega avtomobila znamke BMW, ki je na primorski avtocesti, kjer je hitrost omejena na 130 km/h, vozil s hitrostjo 175 km/h. Policisti so mu na kraju zasegli prepovedane substance (mamila) in mu odredili strokovni pregled, ki pa ga je odklonil, zato so mu prepovedali nadaljnjo vožnjo.

V poostrenem nadzoru je sodeloval tudi policist z laserskim merilnikom hitrosti, ki je izvajal meritve hitrosti z nadvozov avtocest in zabeležil štiri prekoračitve največje dovoljene hitrosti, pri čemer je najhitrejši voznik vozil s hitrostjo 185 km/h. Ugotovil je tudi 56 kršitev varnostne razdalje, od tega 30 pri tovornih vozilih.

Ob tem so policisti odkrili še številne kršitve, povezane s preobremenjenostjo tovornih vozil ali skupin vozil, nepravilno uporabo tahografov, določili o dnevnem času počitka, prekoračitvami hitrosti po tahografu, prepovedanim prehitevanjem na avtocesti, uporabo mobilnega telefona med vožnjo in tehnično brezhibnostjo. Slednje so odkrili celo pri avtobusu, namenjenem prevozu otrok, saj je imel izrabljene prednje pnevmatike.

Na območjih PU Ljubljana in Novo mesto smo se med drugim osredotočili tudi na prevoze otrok v šolo

Tudi na območju PU Ljubljana in Novo mesto, kjer so policisti včeraj, 3. oktobra, med 6. in 18. uro kontrolirali 22 vozil, so bile odkrite številne kršitve, in sicer so vozniki tovornih vozil v enem primeru vozili brez dovoljenja za izredni prevoz, v enem primeru brez izvoda licence podjetja in v dveh primerih brez potrdila o poklicnih izkušnjah, v enem primeru vozilo ni bilo označeno za izredni prevoz, v enem primeru voznik ni ustrezno pritrdil tovora, v štirih primerih je bila oprema vozila pomanjkljiva, v dveh primerih voznika nista imela ustreznih pnevmatik, v enem primeru pa je bila odkrita nepravilnost na tahografu.

Policijska patrulja je kontrolirala tudi prevoz otrok v šolo v bližini osnovnih šol Žužemberk, Dolenjske Toplice in Dvor. Ustavila je šest avtobusov za posebni linijski prevoz otrok v šolo in dva avtobusa na redni liniji. Pri osnovnih šolah Žužemberk in Dvor so policisti odkrili kršitve pri prevozu otrok, in sicer je en prevoznik vozil brez izvoda licence podjetja za predmetni avtobus, poleg tega ni imel predpisane obvezne opreme v vozilu, kot sta gasilnik in prva pomoč. Drugi prevoznik ni imel potrdila o poklicnih vozniških izkušnjah niti prve pomoči, poleg tega vozilo ni bilo pravilno označeno z znaki za prevoz otrok.

20231003 154059

Patrulja je kontrolirala tudi skupino vozil, sestavljeno iz tovornega vozila in priklopnega vozila, ki je prevažala delovni stroj (bager). Policisti so izmerili dimenzije skupine vozil skupaj s tovorom, in sicer je dolžina skupine vozil s tovorom znašala 20,10 metra. Pri čemer pa voznik oziroma prevoznik ni imel dovoljenja za izredni prevoz, vozila ni imel označenega za izredni prevoz, prav tako delovni stroj ni bil ustrezno in pravilno pritrjen na priklopno vozilo. Po izračunih je bila teža skupine vozil okoli 45 ton. Skupino vozil so policisti zato izločili iz prometa.

 20231003 154110