Zaposleni v policiji se usposabljajo tudi za upravljanje konfliktov, kar je sestavni del krepitve dobrih medsebojnih odnosov v policijski organizaciji, svetovalci pa opozarjajo na neželena ravnanja, ki žalijo dostojanstvo zaposlenih.
"Odnosi med nami temeljijo na medsebojnem spoštovanju, vzajemni in solidarni pomoči, kolegialnosti, strpnosti, iskrenosti, medsebojnem zaupanju in dostojanstvu, dobronamerni kritiki ter dobri komunikaciji. Takim odnosom so tuji pojavi lažne solidarnosti, poniževanja, podcenjevanja in zapostavljanja." (iz Kodeksa policijske etike)
Urejanje medsebojnih odnosov
Želimo si, da bi bilo disfunkcionalnih konfliktov čim manj, vendar v praksi vedno temu ni tako. Upravljanje konfliktov je zato sestavni del krepitve dobrih medsebojnih odnosov med zaposlenimi v policiji. Zavedamo se namreč, da razrešeni konflikti prispevajo k širjenju znanja in poglabljanju razumevanja odnosov, omogočajo bolj intenzivno sodelovanje in prinašajo višjo raven kulture v organizaciji, vključno s celo vrsto drugih pozitivnih posledic.
Povezane vsebine
Center za raziskovanje in socialne veščine
Kodeks policijske etike
Uredba o ukrepih za varovanje dostojanstva zaposlenih v organih državne uprave
Varovanje dostojanstva
Delovna področja