Znana so imena avtorjev treh najboljših komunikacijskih kampanj študentov, ki jih je izbrala komisija v okviru projekta Kreakcija (družbeno odgovorna in kreativna akcija). Zaključila se je namreč že četrta izvedba tega projekta, ki ga pripravlja Policijska uprava Maribor skupaj z Inštitutom za medijske komunikacije na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (FERI) pri Univerzi v Mariboru in v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi.
Komisija je med 15 sodelujočimi komunukacijskimi kampanjami izbrala tri najboljše in jih razglasila na današnji novinarski konferenci.
V okviru projekta so morali študenti pripraviti komunikacijske projekte, s katerimi so naslovili katero od perečih področij, povezanih z mladimi in varnostjo, kot so prometna varnost, zaščitni ukrepi pred vlomilci, medvrstniško nasilje, boj proti korupciji in interes za delo mladih v policiji.
Ob pripravi projektov med študijem so prisluhnili tudi predavanju o pripravi komunikacijskih projektov, odnosih z javnostmi, zakonitostih družbenih medijev ... Projekte so pripravljali sami, za mnoge pa je sodelovanje v Kreakciji predstavljalo prvo konkretno praktično preizkušnjo na tem področju, ki so se je še posebej razveselili.
V žiriji so sodelovali medijski in komunikacijski strokovnjaki
Za komisijo je bilo težko delo in 15 odličnih projektov, ki so jih ocenili dr. Dejan Verčič, profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, dr. Tina Tomažič, profesorica na Inštitutu za medijske komunikacije FERI, in Martin Bajželj, strokovnjak za komuniciranje na Statističnem uradu RS in obenem podpredsednik Slovenskega društva za odnose z javnostmi.
Člani komisije so med drugim preverili vsebino osrednjega sporočila in besedil za družbena omrežja, slogan, vsebino projekta, scenarij filma, pripravljene videoposnetke in grafične elemente. Pri tem so se še posebej osredotočili na razumljivost, celovitost in usklajenost posameznih elementov, dodelanost kreativne ideje, osrednje sporočilo in slogan, kreativni pristop, opredeljeni problem, raziskavo področja, tehnično izvedbo in dodatni angažma študentov.
Avtorji najboljših projektov bodo nagrajeni z udeležbo na Slovenski konferenci za odnose z javnostmi
Kreativni in produkcijsko dovršeni izdelki veliko povedo o predanosti in navdušenju študentov nad sodelovanjem v projektu, zato bodo v Slovenskem društvu za odnose z javnostmi najboljše tudi letos nagradili z udeležbo na Slovenski konferenci za odnose z javnostmi, kjer bodo mladi imeli priložnost še bolje spoznati svet piara. Zmagovalni projekti pa bodo predvajani tudi na mestnih avtobusih Marproma v Mariboru.
Soavtorica projekta Kreakcija in predstavnica za odnose z javnostmi na PU Maribor Anita Kovačič Čelofiga je ob razglasitvi rezultatov dejala: "Verjamem, da so tudi študenti pri pripravi projektov videli, kakšno moč imajo v svojih rokah, da lahko s pomočjo takšnih projektov, zgolj z močjo komunikacije, nagovorijo svoje vrstnike in tako vplivajo na področja, ki so seveda pomembna za mlade oziroma za širšo družbo."
Dr. Tina Tomažič z Inštituta za medijske komunikacije FERI, prav tako soavtorica projekta, pa je dodala, da je projekt študentom predstavljal velik izziv, po drugi strani pa jim je prinesel ogromno dragocenih izkušenj in praktičnega znanja, kar je velika popotnica za njihovo nadaljnjo poklicno in študijsko pot.
Študente je ob tej priložnosti nagovorila tudi predstojnica Inštituta za medijske komunikacije, prof. dr. Suzana Žilič Fišer, in med drugim povedala: "Zelo vesela sem, ko so naši študenti vključeni v projekt, posebna zahvala gre mariborski policiji, ki prepoznava kompetence naših študentov smeri Medijske komunikacije, ki v različnih obdobjih izkazujejo kreativnost in tehnične veščine. Zagotovo je to nekaj, kar lahko služi pri konkretnih projektih in odpira vrata v dinamični svet komuniciranja."
1. mesto: Življenje ni igra
Avtorji: Kristina Žižek, Jure Šadl, Sven Pušnik
Projekt treh študentov je prepričal s svojo dinamiko in napetostjo. Življenje ni igra. Ne klikaj, ko voziš, je sporočilo, ki jasno pove, da je lahko vsak klik med vožnjo usoden. To si lahko privoščimo samo v virtualnem svetu.
Avtorji najbolje ocenjenega projekta so povedali: "Za začetek bi se radi zahvalili našim mentorjem, in sicer dr. Tini Tomažič in asistentki Ireni, prav tako pa predstavnici za odnose z javnostmi iz PU Maribor, Aniti Kovačič Čelofiga. S svojim projektom smo želeli opozoriti na problematiko uporabe mobilnih telefonov med vožnjo. Menimo, da je to neka tema, ki jo je treba vedno znova osvetliti, saj prihaja do tega, da se to čedalje večkrat ponavlja. Seveda so velike posledice ob vsaki distrakciji med vožnjo."
2. mesto: Naj ostane samo nočna mora
Avtorji: Anastasija Josifovska, Katarina Mudrić, Kiril Krstevski
Avtorji opozarjajo na problematiko rabe mobilnih telefonov med vožnjo s sloganom Naj ostane samo nočna mora – telefon izklopi, varnost vklopi! Ekipa je komisijo prepričala z jasno zasnovanim pojasnilom, hkrati pa je zapisana ideja kar najbolje prelita v produkcijski del naloge.
3. mesto: Modri heroji
Avtorji: Zala Meklav, Maša Škrbić
Odlično izpeljan produkcijski del in drugačen, bolj umetniški pristop sta avtoricama prinesla tretje mesto. S sloganom Postani heroj, pridruži se modri ekipi pozivata mlade, naj se pridružijo ekipi junakov v modrem ter razmišljajo o vlogi policista kot nekoga, ki lahko spreminja svet.
Povezane vsebine
Projekt Kreakcija, družbeno odgovorna in kreativna akcija