Finale svetovnega pokala v poletih v Planici minuli vikend je "pod streho", dogodek pa je z veliko mero angažiranosti policistov minil brez večjih izgredov.
Na štiridnevni prireditvi smo zagotovili prihod in odhod okoli 60.000 obiskovalcev, ki so se proti Kranjski Gori in Planici pripeljali z okoli 8.500 osebnimi vozili, približno 1.500 kombiji in več kot 500 avtobusi. Obiskovalci so letos zelo množično uporabljali tudi krožni promet, ki ga je zagotavljal organizator, kar je zmanjšalo obremenitev cest, povečalo pretočnost prometa in povečalo varnost pešcev.
Večjih varnostnih dogodkov med prireditvijo ni bilo. V štirih primerih smo policisti posredovali zaradi kršitev javnega reda in miru, več oseb je obnemoglo in so jih oskrbeli reševalci, poleg tega pa smo obravnavali še pet manjših prometnih nesreč in pomagali pri iskanju dveh otrok, ki sta se izgubila v množici. Našli ali prevzeli smo tudi več izgubljenih predmetov.
Letos prvič je za odlično vzdušje med obiskovalci poskrbela tudi maskota policije, policist Leon.
Varnostna "bilanca" Planice je letos torej zelo zadovoljiva in jo lahko pripišemo dobremu načrtovanju, veliki proaktivnosti policistov, odličnemu sodelovanju z organizatorjem ter obiskovalcem, ki so upoštevali opozorila in tudi sami bolj pazili na lastno varnost.
Policisti smo letos aktivno sodelovali tudi pri preventivni akciji Slovenija piha 0,0 v Planici, ki jo je organiziralo Ministrstvo za zdravje, poleg policije pa so pomagali tudi zdravstveni inšpektorji in predstavniki nevladne organizacije Drogart, ob medijski podpori nacionalnega radia Val 202.
Pod sloganom Naj letos pade rekord v metrih, ne litrih je sobotno in nedeljsko navijanje in rajanje dodatno popestrila posebna 0,0 pihalna zasedba, ki je treznim navijačem izpolnjevala glasbene želje. Pihalno zasedbo so v ta namen spremljali predstavniki DrogArta, ki so bili opremljeni z merilniki alkohola (na fotografiji). Z njimi so preverjali stopnjo (ne)alkoholiziranosti udeležencev, ki so želeli slišati svoje najljubše pesmi. Izmed vseh 0,0 navijačev pa so nekateri srečneži poleg glasbene želje prejeli tudi vstopnico za Planico 2019 in druge manjše nagrade. Namen akcije je bil udeležence spodbujati k odgovornejšemu navijanju in zabavi ter k razmisleku, da se splača biti 0,0 navijač.