Generalni direktor policije Stanislav Veniger je danes, 2. aprila 2014, skupaj z državnim sekretarjem na notranjem ministrstvu Boštjanom Šeficem podelil priznanje avtorjem najbolje ocenjene dobre prakse v policiji v letu 2013.
Slovesnosti se je poleg generalnega direktorja policije udeležila njegova namestnica mag. Tatjana Bobnar. Prisostvovali so še vsi sodelujoči na natečaju, njihovi vodje in direktorji teh enot ter predstavnika Komisije za ocenitev dobrih praks.
Člani komisije so ocenili, da se je tokrat za najboljšo dobro prakso izkazala naslednja rešitev, ki poenostavlja delo v policiji:
Evidenca Operativni zaznamki
Najbolje ocenjena dobra praksa predstavlja evidenco, ki zagotavlja hitro in izmenjavo informacij s ciljem prijetja storilcev kaznivih dejanj. Evidenca je pregledna in enostavna za uporabo, delo na tem področju pa uspešnejše. Dejstvo namreč je, da se je prav zaradi izmenjave informacij preko evidence povečalo število prijetih storilcev kaznivih dejanj. Ideja o tej evidenci izvira iz leta 2009, po zagotovitvi pravne ureditve in testiranju pa jo danes uporabljajo v vseh policijskih upravah v Sloveniji.
Avtorji so Robert Bajuk iz Operativno-komunikacijskega centra na Policijski upravi Ljubljana, Rudi Ivančič iz vodstva Policijske uprave Ljubljana, Uroš Bohinc iz Sektorja kriminalistične policije na Policijski upravi Ljubljana in Sebastjan Perklič iz Uprave za informatiko in telekomunikacije na GPU ter Robert Lalič iz Uprave kriminalistične policije na Generalni policijski upravi.
Ob tej priložnosti sta tako generalni direktor policije Stanislav Veniger kot državni sekretar na notranjem ministrstvu Boštjanom Šefic vsem, ki so se udeležili dobrih praks, čestitala, še posebej nagrajencem. Oba sta prepričana, da je dobrih idej še veliko. Nekatere so zahtevnejše in na njih avtorji delajo dalj časa, druge so relativno enostavne. Toda oboje imajo velik učinek in so uporabne za celotno policijo, nekatere bi lahko celo prenesli na še kakšen drug organ.
Šefic je pohvalil prizadevnost zaposlenih v policiji za odpravo administrativnih ovir in uveljavljanje dobrih praks. Dodal je, da so še posebej dobrodošle inovacije, ki neposredno podpirajo operativno delo policije, ker je potem njena učinkovitost boljša. Veniger poziva vse zaposlene, da z iskanjem drugačnih rešitev nadaljujejo ter k temu vzpodbudijo še ostale.
Januarja letos smo zaključili z zbiranjem vlog za natečaj dobrih praks v letu 2013. Prispele so naslednje vloge:
- Pridobitev odredbe za hišno preiskavo v prekrškovnem postopku, tudi na področju mejnih zadev in tujcev (avtor: Tine Jurič, mag., iz Policijske postaje za izravnalne ukrepe Ljubljana na Policijski upravi Ljubljana),
- Aplikacija Usposabljanje Policijske uprave Kranj (avtorja: Vanja Bratušek in Denis Čemažar, oba iz Službe direktorja na Policijski upravi Kranj),
- Evidenca Operativni zaznamki (avtorji: Robert Bajuk iz Operativno-komunikacijskega centra na Policijski upravi Ljubljana, Uroš Bohinc iz Sektorja kriminalistične policije na Policijski upravi Ljubljana, Rudi Ivančič iz vodstva Policijske uprave Ljubljana, Robert Lalič iz Uprave kriminalistične policije na Generalni policijski upravi in Sebastjan Perklič iz Uprave za informatiko in telekomunikacije na GPU).
V policiji si prizadevamo za racionalizacijo dela in uvajanje še bolj učinkovitih delovnih procesov. V ta namen z internim razpisom že od leta 2004 iščemo primere dobre prakse in s tem enote in zaposlene, ki so sposobni prepoznati, razvijati in uveljavljati dobre rešitve pri svojem delu. Izraz 'dobra praksa' predstavlja inovativno organizacijsko, poslovno-procesno, finančno, informacijsko ali drugo poslovno rešitev, ki je uveljavljena in preizkušena v praksi in pripomore k povečanju učinkovitosti, zmanjšanju stroškov, izboljšanju kakovosti storitev, lažjemu dostopu uporabnikov do storitev oz. večjemu zadovoljstvu uporabnikov ali zaposlenih.