Sporočila za javnost



23.mar.2009
23.mar.2009

Statistika

Letna poročila o delu Policijske uprave Nova Gorica

Več

23.mar.2009
23.mar.2009
23.mar.2009

Organiziranost

Na območju Policijske uprave Nova Gorica je na lokalni ravni deset policijskih enot, in sicer osem območnih (sedem postaj in eden oddelek) ter dve področni policijski enoti. Na dveh območnih policijskih postajah imamo organizirani policijski pisarni: v Kanalu in v Cerknem.Delo policije poteka neprekinjeno 24 ur dnevno. Vedno smo dosegljivi na telefonski številki 113, kjer se odzivajo delavci Operativno-komunikacijskega centra v Novi Gorici, ki reagirajo na varnostne dogodke in pojave, za katere se zahteva takojšnje ukrepanje policije.   Notranje organizacijske enoteNovogoriška Policijska uprava ima pet notranjih organizacijskih enot: Službo direktorja, Sektor kriminalistične policije, Sektor uniformirane policije, Operativno komunikacijski center in Službo za operativno podporo. Strokovno podporo direktorju policijske uprave nudi Služba direktorja na različnih strokovnih področjih, in sicer v zvezi z organizacijskimi, kadrovskimi in socialnimi zadevami, opravlja naloge v zvezi z usposabljanjem in izpopolnjevanjem delavcev, analizira varnostno problematiko na območju policijske uprave in izdeluje varnostne ocene, rešuje pritožbe na delo policistov ter izvaja informiranje notranje in zunanje javnosti. Sektor kriminalistične policije odkriva različne oblike kaznivih dejanj splošne, gospodarske in organizirane kriminalitete, poleg tega pa nudijo tudi strokovno pomoč policijskim postajam in njihovim oddelkom na področju zatiranje kriminalitete. Na svojem delovnem področju in območju sodeluje tudi s tujimi varnostnimi organi. Sektor uniformirane policije ima usmerjevalno, nadzorstveno in koordinacijsko funkcijo nad izvajanjem nalog uniformirane policije. V tem uradu spremljajo, analizirajo in ocenjujejo varnostne razmere ter učinkovitost in uspešnost policijskega dela na področju javnega reda in miru ter varnosti ljudi in premoženja. Izvajajo tudi naloge pri zagotavljanju varnosti cestnega prometa, varovanja državne meje in postopkih s tujci ter izvajajo priprave na izredna stanja in vojno, izvajajo naloge praktičnega postopka in samoobrambe ter nudijo strokovno pomoč policijskim enotam ter izvajajo nadzor nad njihovim delom. Operativno komunikacijski center sprejema obvestila občanov, neposredno spremlja, usmerja, odreja in usklajuje prve nujne ukrepe policistov ob kaznivih dejanjih, prometnih nezgodah, kršitvah javnega reda in miru, ob naravnih in drugih nesrečah ter ob drugih varnostnih pojavih. Hkrati pa tudi zbira in posreduje informacije pristojnim službam. Varuje objekte PU in zagotavlja izvajanje drugih varnostnih ukrepov, hišnega reda, protipožarnega varstva, pravilnika o razporejanju in evidentiranju delovnega časa in sprejemanju strank. Opravlja tudi druge naloge, določene z zakoni in drugimi predpisi. Služba za operativno podporo izvaja naloge na področju finančnih in materialno-tehničnih zadev ter skrbi za delovanje informacijskega in telekomunikacijskega sistema policije.  

Več

23.mar.2009
22.jan.2009
17.nov.2008